Saturday, 9 January 2016

Tahniah Tahniah Tahniah

Assalamualaikum & Hello,

First of all aku nak minta maaf sangat-sangat sebab mengambil masa 9 hari untuk memberitahu keputusan. Susah weh nak buat keputusan. Semua cerita best! Ugh T_T Dan antara sebab lain, bulan ni aku sangat-sangat busy. Oh ya aku lupa update #SiapaAku, in shaa Allah rabu ni aku post.

Sayidah Napisah - "Mystery Gift"

Sarah 2.0 - "Hello Kitty Mug and Fashionista' Glasses"

Blackstar - "Bloglist"

Leyha - "Bloglist"

Liyana Zullkefly - "Mini Tasbih"

Haziqah - "Mini Tasbih"

Hazwani Husna - "Cambodia Fold Purse"

Yaya Yuki - "Mini Tasbih"

Syahril - "Mini Tasbih"

Sorfiena Suzainye - "Brown Shawl from Egypt"

Invisible - "Bloglist"

IGS - "Mystery Gift"

Yanie - "Bloglist"

Slytherin - "Bloglist"

Izyan - "Mystery Gift"

Rrai - "Mystery Gift"

Harlyznt - "Mystery Gift"

Ash-Ken - "Edit Blog"

Okay selepas 4 5 kali review... Di atas ini adalah senarai pemenang #SiapaAku SEGMEN 2015 Kalia

Disebabkan ini segmen pertama aku, aku nak minta maaf sekali lagi jika ada perkara yang tak diingini atau ada salah silap yang terjadi selama segmen ini berlangsung. Dan aku juga nak berterima kasih sangat-sangat kepada lebih daripada 30 orang blogger yang sudi join segmen ini. Korang memang sporting! 


Wahai pemenangku sayang,
sila email Kalia selewatnya 20 Januari;
Recipients: kaliaaofficial@gmail.com
Subject: Pemenang #SiapaAku SEGMEN 2015 Kalia
-
Nama: Latifah Mahmud
No.tel: 017-989 4023
Alamat: No 3 Jalan Melur, Taman Permata 89100 Gombak, Selangor.
Hadiah: Mystery Gift
Terima kasih, bloggerian.

Thursday, 31 December 2015

Terima Kasih 2015

30 December, tamat SEGMEN 2015 by Kalia... TAMAT! Terima kasih.

Terima kasih 2015. Tidak sangka kerana ramai juga yang sudi join segmen ini. Alhamdulillah :) Tujuan aku anjurkan segmen ini pun untuk mengenali bloggerian lain. Kepada semua bloggerian sporting yang join segmen kali ini, terima kasih ;) Korang semua memang best dan sporting. Macam-macam cerita korang share pasal diri sendiri even ada yang masih rahsiakan nama sendiri. Tak apa. Janji enjoy!

& Like I said, aku akan kotakan janji aku. In shaa Allah minggu depan aku akan kongsi kan tentang diri aku pula. Dan untuk pemenang akan di umumkan selewatnya 10 Januari 2016. Maaf kerana lewat. Perlu mengambil masa untuk review sekali lagi kesemua cerita peserta.


Guys, Happy New Year 2016!
I LOVE YOU.

Thank You for everything.
This is a new year. A new beginning. And things will change. 
So let's get closer. & be my new friend.


Copyright © January 25, 2015 Kalia Official. All Rights Reserved.